Monday, September 30, 2024

Letter writing-86

Complaint: Delivery of Unsealed Product

Complaint: Delivery of Unsealed Product

To,
Flipkart Customer Service Team,
Flipkart Internet Private Limited,
Bangalore, Karnataka.

From,
Rohit Sharma,
123, Lake View Apartments,
Kolkata, West Bengal, 700091,
rohit.sharma@email.com,
9876543210,
October 10, 2024

Dear Sir/Madam,

I am writing to express (প্রকাশ) my disappointment (নিরাশা) with the delivery of an unsealed (অনসীল) product to my address. The details of the order are as follows:

Order Details:

  • Order ID: FK123456789
  • Product Name: Samsung 40-inch LED TV
  • Order Date: October 1, 2024
  • Delivery Date: October 8, 2024

Upon opening (খোলার পর) the package, I found that the product was not sealed, raising concerns (চিন্তা) about its authenticity (প্রামাণিকতা) and quality. As a valued (মূল্যবান) customer, I expect a certain level of quality and assurance (নিশ্চয়তা) from Flipkart.

Request:

  1. Replace the product with a sealed one immediately.
  2. Provide a prepaid return shipping label for easy return.
  3. Refund the full amount if replacement is not possible.

I have attached images (ছবি) of the unsealed product for your reference. Please look into this matter urgently (জরুরী) and take necessary actions.

Order Images: Attached (image1.jpg, image2.jpg)

Contact Information:

  • Phone: 9876543210
  • Email: rohit.sharma@email.com

Thank you for your prompt attention (দৃষ্টি) to this matter.

Sincerely,
Rohit Sharma

প্রিয়,
ফ্লিপকার্ট কাস্টমার সার্ভিস টিম,
ফ্লিপকার্ট ইন্টারনেট প্রাইভেট লিমিটেড,
বেঙ্গালুরু, কর্নাটক।

প্রেরক,
রোহিত শর্মা,
১২৩, লেক ভিউ অ্যাপার্টমেন্টস,
কলকাতা, পশ্চিমবঙ্গ, ৭০০০৯১,
rohit.sharma@email.com,
9876543210,
অক্টোবর ১০, ২০২৪

মিস্টার/মিসেস,

আমি একটি অনসীল (unsealed) পণ্যের বিতরণ নিয়ে আমার নিরাশা (disappointment) প্রকাশ করতে লিখছি। অর্ডারের বিস্তারিত তথ্য নিচে দেওয়া হল:

অর্ডার বিবরণ:

  • অর্ডার আইডি: FK123456789
  • পণ্যের নাম: স্যামসাং ৪০-ইঞ্চি এলইডি টিভি
  • অর্ডার তারিখ: অক্টোবর ১, ২০২৪
  • ডেলিভারি তারিখ: অক্টোবর ৮, ২০২৪

প্যাকেজটি খোলার পর (Upon opening) আমি দেখতে পেলাম যে পণ্যটি অনসীল, যা এর প্রামাণিকতা (authenticity) এবং গুণগত মান নিয়ে চিন্তা (concerns) সৃষ্টি করেছে। একজন মূল্যবান (valued) গ্রাহক হিসেবে, আমি ফ্লিপকার্ট থেকে নির্দিষ্ট গুণগত মান এবং নিশ্চয়তা (assurance) আশা করি।

অনুরোধ:

  1. দ্রুত একটি সীলযুক্ত পণ্যের সাথে প্রতিস্থাপন করুন।
  2. সহজ প্রত্যাবর্তনের জন্য একটি প্রিপেইড (prepaid) রিটার্ন শিপিং লেবেল দিন।
  3. যদি প্রতিস্থাপন সম্ভব না হয় তবে পুরো অর্থ ফেরত দিন।

আমি আপনার রেফারেন্সের জন্য অনসীল পণ্যের ছবি (images) সংযুক্ত করেছি। দয়া করে এই বিষয়টি জরুরী (urgent)ভাবে দেখুন এবং প্রয়োজনীয় ব্যবস্থা গ্রহণ করুন।

অর্ডার ছবিগুলি: সংযুক্ত (image1.jpg, image2.jpg)

যোগাযোগের তথ্য:

  • ফোন: 9876543210
  • ইমেল: rohit.sharma@email.com

এই বিষয়ে আপনার দৃষ্টি (attention) দেওয়ার জন্য ধন্যবাদ।

সশ্রদ্ধ,
রোহিত শর্মা

No comments:

Post a Comment

body { -webkit-user-select: none; /* Chrome, Safari, Edge */ -moz-user-select: none; /* Firefox */ -ms-user-select: none; /* Internet Explorer */ user-select: none; /* Standard */ }